Muzyka do reklam - profesjonalna muzyka reklamowa - Holimusic.pl

Ważnym elementem reklamy jest nie tylko jej strona wizualna, ale również dźwiękowa. Stosownie dopasowana muzyka współgrająca ze stylem oraz przekazem danego spotu ma znaczący wpływ na odbiór przekazu reklamowego i jego skuteczność. Aby reklama była spójna, wymaga dobrze dobranej, oryginalnej, wpadającej w ucho muzyki. Warto zdawać sobie sprawę z tego, że ten sam obraz może zostać odebrany zupełnie inaczej, w zależności od towarzyszącej mu ścieżki dźwiękowej. Nasza agencja muzyczna specjalizuje się w tworzeniu unikalnej muzyki do reklam.

Reklama jako szczególny rodzaj przekazu medialnego

Reklama jest specyficznym przekazem medialnym. Musi bowiem w bardzo krótkim czasie przekazać możliwie jak najwięcej treści w atrakcyjny sposób. Zawarcie niezbędnych informacji i wyeksponowanie najważniejszych treści w ciągu kilkunastu sekund nie należy zatem wcale do najłatwiejszych zadań. Kluczową rolę w tworzeniu reklamy odgrywa muzyka. Pełni szereg ważnych funkcji. Z jej pomocą stworzyć można specyficzny klimat, dodać dynamiki czy podkreślić zawarty w przekazie reklamowym slogan. Czym kierować się, dobierając muzykę do reklam? Przede wszystkim należy ustalić, do jakiej grupy odbiorców kierowany jest dany komunikat — ile lat mają jej członkowie, czym się interesują, jak spędzają swój wolny czas, jakie wartości wyznają. Niezwykle ważne jest tempo danego utworu, jego brzmienie czy głośność.

Źródła muzyki do reklam

Skąd brać muzykę do reklam? Najlepszym rozwiązaniem jest skomponowanie dedykowanego utworu, dopasowanego do indywidualnych potrzeb konkretnego przekazu reklamowego. To jednak nie jedyne rozwiązanie. Zdecydować można się także na skorzystanie z banków muzyki. Znaleźć można tam szereg utworów przeznaczonych do wykorzystania w przekazie reklamowym. Powszechnie dostępne utwory muzyczne nie spełniają tego wymogu, a co za tym idzie — niekiedy bardzo trudno dopasować je do potrzeb widza. Dzięki stosownie dopasowanej muzyce do reklam sprawić można, że promowany produkt będzie identyfikowany przez odbiorców z daną melodią. Istnieje wówczas spore prawdopodobieństwo, że zdecydują się oni na jego zakup. Aby skutecznie wyróżnić się z tłumu, warto postawić na oryginalną, zapadającą w pamięć muzykę. Jak widać, tworzenie oprawy muzycznej do przekazów reklamowych nie jest tak proste, jak mogłoby się wydawać. Jeśli zależy Ci na wysokiej jakości, zapadającej w pamięć muzyce, nie czekaj i już dziś skontaktuj się z naszą agencją muzyczną!

UWAGA! Działamy z klientami na terenie całej Polski!